Wow Länge Sedan oO

Hello :)

Nu har jag insett att jag har varit borta alltför länge... -.-¨Men det kan ju inte bli mycket annat nu ;D
Jag har varit i Polen den senaste veckna och det var underbart! Det var varmt, typ 30 grader varmt! blev solbrännd, som vanligt -.-' Och jag saknade min pojkvän såååå mycket, massa par gick hand i hand och gullade med varandra. Så klart man saknar sin älskling då :)

Nej men nu till tutorialsen :) Min nästa tutorial ska jag göra lite mer om fattande om huvud och placering av ögon och sådant. Sedan ska en video upp om hur man kan teckna olika ögon, samt lite färgläggning. OBS! Ni får lära er det jag kan :)

Här får ni en bild <3 Ser att folk fortfarande har följt mig, så tack ni kära läsare <3



BTW jag vann inte något på tecknar tävlingen...Fast min var mest utvecklad, hade inte många som kunde hjälpa mig och rösta :/ <3 Nåväl jag vet att jag är bra :)

Ha det gött nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0