Nytt Wacom?

Hej på er :)
Som ni redan vet så är jag en riktig tekniknörd :) Jag absolut älskar att uppdatera mig.  Och nu är mitt wacom lite off, den har blivit repig och jag har bara ett stift kvar.
Och får någon vecka sedan kom den nya wacom intuos 5 ut. Som har det som jag letar efter. Den har nu uppdaterats med en yta som minskar att den blir repig och sliter ned pennan för snabbt. Den är för de som håller på med digital teckning. Jag vill ha en small för att jag tecknar med små rörelser.
Här kommer en liten video för allt den är gjord för :)
Vet dock att jag inte kommer få denna...förrens jag har fått egna pengar. Den minsta kostar 2149 kr nu i sverige. Det är väldigt billigt för att vara en intuos, och jag behöver ingen större :)
Bye bye vi hörs till nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0