Kanske ska bli lärare? Hmm

God Kväll!
Oj oj vad hemskt med denna brand som skedde denna vecka :S Blev orolig när jag fick veta vart den var. Men de som jag kände klarade sig, tack och lov! Tankarna går till er, kämpa på!
Nu är det som så att mitt projektarbete är igång nu riktigt bra! Jag har blivit tillfrågad av lärarna på estet om jag vill lära eleverna(ettorna) att teckna digitalt. Såklart säger jag ja! Hur kul som hellst att folk tycker att jag är tillräckligt bra så att jag får lära ut...Känner sig lite speciell då (a) Äntligen får jag visa framfötterna :D
Såklart att jag delar med mig om det jag kan. Mycket som jag har lärt mig av är att titta på vad andra har gjort. Ingen har direkt berättat elr guidat mig om hur man tecknar så med datorn. Så vet att det kan vara lite svårt att ta reda på allt på egen hand.
Kanske ska sattsa på att bli datakunskaps lärare, på fritiden kanske ;) Tycker att jag kan passa till det. Kan nog allt peppa folk och inspirera dem. Dock är jag en virrpinne...men då passar jag in som estetlärare x)
Här är min video i processen x)
Hoppas eleverna lär sig något :) och att jag inte svimmar framför dem... x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0