I'm Back :D

Hello hello :)

Nu det senaste jag skrev var väl en turorial? Men nu är jag tillbaka :)
Skönt att inte bara blogga x)

Men vad har jag gjort...tja inte mycket, men finslippat lite på min teknik. Så jag ska väl visa vad jag har gjort, när linearten är klar. Jag har en bild redo att visas, och den kommer här :)



Fin va? Nja jag tycker inte det, men så är det ibland :D
Denna bild var till en uppgift. Vi skulle utgå från en saga/myt/rit och göra en bild utav det.
Jag tyckte mig inte finna en saga med en dröm gud. Såååå jag hittade på en :) (vilket man fick om man ville)
Sä här går den typ :

En dag när drömguden Elisyon skulle sortera för nattens drömmar. Fann han en dröm som stod ut starkast av dem alla. En dröm om evig/sann kärlek. Elisyon som är sä själv, blev lite fundersam över vem som drömmer dessa vackra drömmar. Så han bestämmer sig för att söka efter denna person. Han stiger ner från himmlen och söker. Plötsligt finner han personen. En ung kvinna, en så vacker kvinna. Elisyon kunde inte släppa henne. Men han vet att han inte kan vara med en människa.
Så varje natt skickar han bilder/drömmar med honom i. Detta gör henne lite olycklig. Hon förösker finna denna fantastiska man, men finner ej honom. Och lever därför ensam i hela sitt liv, med honom i sina drömmar (tanken var också att hon föll i koma förevigt och bara drömde om honom, men nej xD )

Typiskt mig med dessa sagor x)
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0