En Hyllning <3

Hej :)
Hoppas ni har haft en bra dag :) Min började väl fint, vara med pojkvännen och pyssla lite. Blir att dra hem till honom efter skola <3 Skönt med ännu mer ensamtid med honom! Nu känner jag att studenten närmar sig och jag är lite nervös. Inte för om jag får ett arbete elr inte, utan att jag kan förlora någon snart. Gå skilda vägar, pga utbildning och annat :( Men vi får se vad framtiden bjuder på, hoppas att turen är med mig <3 *orolig*

Detta inlägg är en hyllning. En hyllning till en icke existerande person. Som faktiskt har uppfostrat mig på något sätt. Spännande va? Men vem är denne?

Faktiskt vill jag hylla serien Sailor Moon (elr rättare sagt författarinnan Naoko)
När jag var liten så såg jag jämt på Sailor Moon. När pappa var hemma så visste jag att Sailor Moon gick på tv. Så jag sprang alltid dit, oavsett var jag var (förhoppningsvis fanns en tv i närheten )
Nu på älder dagar så förstår jag hur den serien har format mina värderingar och om vad hopp är och mig.
Detta är inget som mina kära föräldrar har lärt mig. Utan en karaktär.

Även om man har mörka stunder så måste man tro. Det fins alltid något bättre runt hörnet. Tro på dig och dina vänner <3 De kommer alltid finnas där för dig, även om det inte känns så ibland. Inget har gått förlorat <3

Serien har även väckt mina känslor, jag har vågat att tro att det finns ärliga människor. Och det finns en "kung" för dig. Blunda inte för det :) Även fått mig att bli intresserad av att hålla på med att teckna manga. innan jag visste vad för slags serie Sailor Moon var.
Jag känner också att jag är rätt lik henne. Som person, lite klumpig och lite känslig. Denna video är nästan precis så som jag är. Åh om han kunde se detta ^^'>
Tack~





Vem skulle ni vilja hylla och varför? Skriv en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0