Baka en líten kaka :D

Hejsan :)

Japp idag blir det till att baka lite dumlekakor :) Men jag måste också sätta igång med att planera en liten lektion för estet ettorna. Lärarna har sagt det att de är väldigt intresserade av att lära sig det jag gör. Så det jag ska fixa är en powerpoint och en speedpaint video, så att de får se hur processen går till. Jag planerar det att den ska vara klar denna helg, får se hur det går ;) Trotts allt jag har sällskapet här ;3 Så blir lite svårt att slita sig från honom, för att göra arbete x) Det är jag i ett nötskal.

Så här får ni en smygtitt på hur min powerpoint kommer att se ut :D Lite amatörigt men så är det x)



Vi ses till näsat uppdatering :D Kanske med lite dumlekakor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0