19 år och snart påsklov!!

Hejsan :)
Förra veckan fyllde jag 19, och jag börjar redan se stressrynkorna ;) Nej men great ett år äldre. Känns som vanligt, bara lite närmare det hårda arbetslivet :S
På födelsedagen så firade man lite i skolan, med lite fika (vårat minsta fika ever) och en söt överaskning <3 Min pojkvän kom in under en lektion med blommor och choklad! Blev så glatt förvånad :) Där fick han mig verkligen.
Nu är påsklovet här, vilket innebär.........de riktiga första tutorials dyker upp! Perfekt att ha en ledig vecka, och arbeta på med projektet! Förmodligen så ska jag hålla en lektion för estet ettorna den 13e april. Då får jag även få utöva detta i praktiken. Jag hoppas det ordnar sig :D
Nu har jag också lite bilder, så här kommer min färdiga tvillingbild ;)
Program: Paint Tool SAI & CS2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0