Jag är lite off nu....

Hejsan på er :)

Nu är man hemma och tar det lugnt efter ett mycket trevligt midsommar firandes med pojkvännen Philip <3 Så nu har det väl gått ett år, sedan vi blev tillsammans. Känns skönt att veta det.

Men som ni ser så kommer det inte upp mycket, men jag kan lova er att det kommer dyka upp ett och annat. Just nu så är det utställningen som är aktuell för mig, så tecknar lite inför det. Men den nya ritplattan har gjort mig lite upptagen, måste nämnligen träna om på nytt, lite ovant att teckna på en medium platta ;)



Här är smygtitten på en av de bilder som ska till utställningen. Hela resultatet dyker väl upp efter utställningen elr något ;)

Ha det bra bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0