Hopplös Romantiker

Åh hej~<3 \ ^^/

Så typiskt mig...en hopplös romantiker <3 Så därför tecknar jag, skapar min egna shojo saga ;D Nej då. Skämt å sido :) Jag älskar min lilla pojke, han är en del av inspirationen och underbar, han i sig själv är en typisk shojo kille. Först kall och säger; Du ska inte tro att det blir något... Och sedan BANG något händer. Haha mitt liv var en typisk shojo ^^' Kanske gjorde jag den till det höhö :3 Men här kommer en väldigt fin video, med shojo karaktärer och typiska Love moments <3


Om ni har svårt att finna inspiration elr personligheter till era karaktärer så finn en intressant person i er närhet. Jag lovar det slår aldrig fel, och överdriv personligheten en aning, precis som i animerna/mangorna :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0