Vilken Överraskning <3

Hejsan på er :)

Denna helg har jag varit med om något så fantastiskt. Man kan verkligen tro att man har sett och gjort allt. Men icke... <3

Min underbara pojkvän bjöd hem mig under helgen. Jag fick välja mellan att vara hemma med honom och leka, elr åka iväg och göra något kul. Båda valen var bra, men att åka iväg och göra något kul vann. Jag skulle också ta med mig oömma kläder, som jag inte var så rädd om. Jag skulle förmodligen också lukta mycket efter detta. Hmm jag hade ingen anning om vad som väntade.....

Lördagen kommer och både han och hans familj gör mig nervös x) Hans pappa immiterade mig när jag blev skjuten av paintball kulor och sa att det var det vi skulle göra. Men icke :)

Vi sitter i bilen, åker förbi tranås, Mjölby, Linköping, sedan kommer vi förbi Norrköping. Då börjar jag bli lite fundersam: Kanske ska man till Kolmården? Hmm...Och när skyltarna väl flyger förbi så distraherar Philip mig, så att jag inte upptäcker dem. Men tillslut så kan Philip inte hindra mig x) Så ser att vi har kommit till Kolmården...

More to come.....Stay Tuned ;)



Här kommer min panda bild (jag liknar mig själv som en panda, lite smålat och ledsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0