Resultatet efter 9 timmar, och lite till ^^

God Kväll ;)

Hoppas ni har det bra. Jag har det fin fint här, bloggar och tittar på skumma saker *älskar mitt liv* Jag fortsätter också att teckna lite. Men nu ska ni få se typ hela bilden som jag gjorde igår. Jag är väldigt nöjd, och förvånade mig själv...Jag använde bara stiftpenna, lite billigt A3 papper (det behöver inte kosta mycket), sudd och toapapper (för att skugga lite snyggt, mjukt ska det vara) Och såklart en bild som gjorde mig intresserad :)

Visst är den fin :) Så nöjd med den, även om jag ser felen...haha men den är så sööööt :3

Redigerade den lite, så den blev skarpare och mörkade. CS2 är programmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0