Projektarbete fort...

Idag så har jag ägnat mig åt att skriva lite inlägg som du kan se. Men också ändrat bild på vad titlarna brukar stå. Förut var den prickig och ful (tog bort bild men kan lägga upp en liknande i nästa inlägg) Nu så är den hundra gånger bättre. Men jag är inte helt nöjd med designen ännu. Så arbetar på att få en header som ändrar sig, byter bilder någon gångi minuten. Så leker med lite bilder till den. Även text och länkar har fått en annan färg, länkarna är inte längre orange, *pustar ut*. Så ska snart ge mig på en tutorial, kanske ska bli med hur man gör ögon, elr kanske hur man använder programmet SAI.

Bloggen uppdateras i princip varje dag. Mitt projektarbete nu är att lära ut, lära sig att designa och leka lite med css koder m,m. Bara en sak som ska få mig att utvecklas, projektarbeten enligt mig ska vara lärorika för en själv och andra (trots allt det är 100 timmar av sitt liv som detta tar -.-' Då måste det vara kul ju ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0