Oj Oj...

Hejsan :)

Jag har inte bloggat för att jag är med pojken. Så det blir lite dåligt uppdaterat till och med till söndag. Men ha tålamod :) Jag försöker att skapa ett bildspel till min header, men det verkar inte vilja göra som jag vill. Så det sitter jag och pojken och kämpar med -.-'
Idag blir det att prova balklänningar och förhoppningsvis hittar jag den idag! Men vem vet :/ Imorgon blir det kalas så då får man hälsa på hans släkt igen, nervöst som vanligt :D

Här kommer en till bild ifrån Kolmården


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv:

Har du satt in koderna exakt rätt? De kan göra så de blir så.. Annars har jag faktiskt ingen aning :o

2012-02-18 @ 17:28:21
URL: http://erikasundelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0