Oj oj, vilken dag Oo

Hello :)

Ni trodde nog inte att jag skulle göra ett inlägg idag ;) Nej men idag var det friluftsdag. Det var kul att samla sitt gäng och käka lite :) Vi bor för långt borta för att göra aktiviteter i nässjö. Inte värt det liksom :)
Men efter det så åkte jag hem till pojken och sov x) Min favorit sport ;) Blev dock lite ledsen över att åka hem så tidigt.
Här kommer det....Mina föräldrar bråkar. Onödiga saker. Pappa råkade spruta spolarvätska på henne, och hon tog illa upp och vågrade prata/började bråka. Jag ber dem att sluta men ingen lyssnar. De vet inte om att jag gråter för detta, att detta skadar mig. Man blir ledsen, men detta får mig att inte vilja göra samma misstag i förhållanden. Vilket kan resultera i tofflande, *suck*
Och jag har mycket kvar utav bilden :x Den skulle vara klar idag.... :(



Lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0