Min Underbara Pojke, Läs :)

Hej :3
Hoppas du läser detta nu :)
Hoppas din dag har varit bra, inga klämda fingrar elr mosade tår. Jag tecknade lite igår och denna fick det bli, för jag är konstig men ärlig ;) Jag finner det alltid roande att någon som du kan gilla en virrpinne som jag. Jag må inte alltid visa mina känslor, för jag är cool 8D Ta emot denna komplimang och jag vet att du tycker det med ;) För du är söt och en underbar person, en inspiration och en underbar vän, tack <3
Kommer nog ångra mig att jag skriver detta =.= nåväl....*håller tummarna*


..............................................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0