KonstUppdrag :)

Hello my little friends ;)
Vet ni vad? Jag och några andra har fått i uppdrag att måla/teckna en bild var åt en frissör :) De ska vara i A3 och en ansiktsbild med snyggt hår (lite modetecknings aktikt) Så jag tyckte själv att den bilden jag gjorde i blyerts skull passa perfekt, när jag har gjort den digitalt i färg...Men jag tyckte inte det blev snyggt. Så får ta och göra om fast i svartvit :) Då kan det bli snyggt igen.
Tyvärr har jag inte bloggat mycket, har pojkvännen över (som vanligt :) ) Men jag finner tid då och då att göra lite saker. Så helt lat är jag inte :) Snart dyker den första How To. Lite om hur man får ideer och sedan gör en färdig skiss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0