Jag älskar...

Hello :)

Visste ni att jag verkligen älskar dofter...inte de som luktar illa dock...*daaah*
I hela mitt liv så har jag alltid upptäckt dofter. Jag brukar säga att mitt luktsinne är som en hunds, inte för att skryta men ;D
Alltid har jag varit observant på det med. Memorera var olika dofter kommer ifrån, och vilken parfym vissa har.
Det var faktiskt så jag föll för min pojkvän. En dag hoppade han på bussen, och jag kände en underbar doft. För var dag som gick så blev jag nästan tokig oO Han luktade varmt på något sätt :) Och det fångade mitt intresse ;)
Lite annorlunda kanske, men så har det alltid varit.
Så parfymer är något som jag gärna luktar på och vill ha nya varje månad...Men det går ju inte med min budget T_T

Här kommer en bild som är relaterad till detta inlägg. Detta var en bilduppgift :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0