Fortsättningen av vad som hände i Lördags ;)

...Så vi väntade en stund i bilen. Hans syster skulle komma och öppna dörren. Så när hon kom så åkte vi in. När vi väl var framme så hoppade alla ut ur bilarna. Med oss var också pojkvännens kusiner och hans systers pojkvän. Så kom hans syster och visade oss vägen :D

Vi kommer fram till en dörr där det finns en napp på. Jag började fundera, när började djur suga på nappar oO Men så klart så indikerade det att det fanns unga djur där inne...<3

Då kom det fram vad jag skulle få göra....Jag skulle få se riktiga lejonungar. Wow säger jag bara! Så när vi är inne så tar vi av oss ytterkläderna, av den goda anledningen att det stinker där inne av urin och halm. Hon säger att vi ska vara lugna inte prata högt, och inte göra hastiga rörelser. Uppfattat :D

Vi sätter oss ner och tittar på 3 jättesöta lejonungar. De är mer rädda för oss, berättade hon. Jag var knappast rädd, varför skulle man vara det, jag smakar inte gott ;D De strövade runt och visade tänderna. Fast lite nyfikna var de. Någon utav dem fick modet nog att ströva runt oss, och låta den bli klappad. Och en utav de små flickorna fick hålla i lejonungen. Dock ville den inte vara kvar länge. Men några bilder blev det. Jag fick också hålla i en, åh vad söt och lite lurvig var den :) Samma här så stannade den inte så länge, men det räckte <3 Jag tror att alla fick hålla i dem :) De hade lite vassa klor och tuggade gärna på ens knän...så sött *sparkly eyes*

Sedan fick vi en rundtur :D Vi fick se de stora lejonen och sedan gå bakom kulisserna :D
Där fick man se jättecoola djur, några var från indien och såg ut som renar. Zebrorna stod med rumpan mot oss, så där blev det lite rumpbilder xD Girafferna fick vi titta på med, en av dem dreglade jättemycket :'S Men fick inget på sig ;)


Jag tycker att min pojkvän ser lite orolig ut xD Jag är försiktig ;)
 
Denna giraff var så söt, den såg lite efterbliven ut (min nya BFF ;) )

Har inte tagit dessa, utan det fick pojken och hans syster göra. Men har redigerat dem lite, ändrat färg (använde Curves i CS2) samt copyrightat dem....Just so U Know. Ni får inte ta dem utan tillåtelse!


Kommentarer
Postat av: Mia

vilket minne för livet! :-)

2012-02-14 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0