Be Mine?

Ett mycket bekant replik i de flesta valentine filmer ;)

Jag tror att det flesta fattar vad detta innebär....Jo alla hjärtans dag kommer snart. Den 14:e (nästa vecka) då är det just denna dag som infaller. Jag personligen tycker att denna dag är bara för affärerna. De lyckas sälja en massa saker, och få in pengar (miljoner). Varför ska man bara ta en dag om året och visa sin kärlek??
Det kan man göra varje dag ju...

Men denna dag ska jag till tandläkaren, skämtar lite att jag har en dejt med en tandläkare...hehe mitt livs skräck skulle det vara. Jag kommer nog sitta hemma efter det och dra på en vrål romantisk film, snyfta lite med syrran :)

Så här kommer en pre bild för valentines day. Kanske inte hinner att göra en riktig sådan bild till den 14:e dock, men nu får ni en ;)



 Som ni ser så är det en större version av headern ;)
Jag kommer lägga upp denna bild på min deviantart, men den kommer vara redigerad och ser icke ut som denna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0