Ja vart är dessa människor!??

Hejsan :)

Idag har jag tänkt att dela med mig av min favorit video. Sitter verkligen och skrattar varje gång jag ser den. Denna behandlar verkligen dagens ämne om hur vi tjejer tror att vi måste se ut och betee oss. Jag blir helt störd på alla som peppar folket till att vara smala och kosta på sig en massa behandlingar bara för att se ut som kändisar. Bleker skiten ur sitt hår och misshandlar sina ansikten med en massa smink!
Va naturlig, använd lite smink och säg till sig själv att du duger som du är.



 

P!nk är min favorit sångerska...undrar varför ;) Hennes låtar har alltid en mening! Not only silly love songs, elr depp musik :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0