En långsam vecka

God Förmiddag ;)

Skönt med lov alltså! Får äntligen tid att göra en massa saker. Dock så tycker jag att det går lite långsamt. Jag önskade att min pojkvän skulle vara med mig hela veckan, men icke sa nicke....han jobbar xD Så sitter på dagarna och försöker helt desperat att komma på något att göra. Och när jag gör något, så tycker jag att det snabbt blir tråkigt...not so good. Men snart kommer helgen och det blir väl en lite utgång :) Och om jag har tur, så kommer jag få se min pojkvän på söndag <3 Längtar <3

Här kommer en bild som jag har gjort i paint tool sai. Blev riktigt nöjd, detta är en bild som jag bara längde ihop.Med tanken att den skulle vara vårig. Så här skulle jag vilja se ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0