And Now It All Starts!! :D

Hello på er :D

Jag är tillbaka med en massa bilder :D Men också en kommande tutorial. Hur man tecknar ett face ;) (ansikte) efter det ska hår och ögon komma. Sedan startar de lite mer anvencerade grejerna. Hur man sätter ihop allt, gör kroppar (tänk på att det jag lär er är hur jag tecknar, det är inte till 100% manga men på en god väg) Om det är någpt ni saknar så säger ni till :)

Här lägger jag upp en skiss. Jag ska vara med i en liten tävling ;) Här är min karaktär Magi-Chan ;) Sexig or what? :D


Min absoluta svaghet är hur fötter ska se ut...Så i den "färdiga" blden täcks fötterna över av ett täcke ;)
KOMMENTERA :)


Kommentarer
Postat av: Elis

Ett tips för att lära sig fötter är att googla på klackskor och teckna av! Då får man en överdriven bild av hur fötter kan böjas, och dess huvudformer. Både för manliga och kvinnliga fötter. :3

2012-04-03 @ 12:21:33
URL: http://mistermistlur.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0